Einde Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Corine Goede - WaarBenJij.nu Einde Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Corine Goede - WaarBenJij.nu

Einde Nieuw-Zeeland

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

08 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Nelson

Schandalig mooie laatste dagen in Abel Tasman National Park. Witte strandjes, een blauwe zacht kabbelende zee. En weer eens wat anders dan platte possums op de weg: er zwom een rog onder onze kayak door!

Maurice is nu aan het mountainbiken, ik bereid me voor op Japan. Morgen bussen we naar Christchurch en die nacht vliegen we weg, dus ik moest maar eens mijn huiswerk doen.

We kregen hier al een voorproefje op tv, ons favoriete programma Human Tetris: Japanner ziet muur met een uitgesneden figuurtje op zich af komen. Japanner moet daar precies doorheen passen, anders valt 'ie in bak water. Kijk maar op Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4&feature=related

  • 11 Maart 2008 - 10:09

    Charlotte:

    Ha, inmiddels hebben jullie Nieuw-Zeeland verruilt voor Japan... Hopelijk is het ook daar genieten! Verhalen over witte strandjes klinken overigens erg jaloersmakend :-). Maar wij amuseren ons ook goed in het gure Nederland en gaan er over 1,5 week even tussenuit. Niet ver, niet zonnig, maar wel erg 'kidproof': een park in Zuid-Limburg met een speelpaleis, een rondlopende beer als mascotte en een sprookjesbos om de hoek. Wat wil een peuter nog meer? ;-) Quinten verheugt zich er in ieder geval al erg op! Het eerste logeerpartijtje van het tweetal in Gemert was trouwens een doorslaand succes. Opa moest daarna wel een paar dagen bijkomen denk ik ;-).

    Veel plezier nog en groeten aan Maurice!

  • 13 Maart 2008 - 12:45

    Like:

    hallo!

    veel meer kan ik niet zeggen want ik heb maar 1 uur geslapen vannacht

    doei! (dat kan er ook nog wel vanaf)

  • 13 Maart 2008 - 12:45

    Like:

    hallo!

    veel meer kan ik niet zeggen want ik heb maar 1 uur geslapen vannacht

    doei! (dat kan er ook nog wel vanaf)

  • 24 Maart 2008 - 00:36

    Fleur:

    Hey Corine,

    Zo te lezen hebben jullie het wel naar je zin! Ik herken veel plekken waar wij ook zijn geweest in Nieuw Zeeland, echt een prachtig land, helaas zijn wij inmiddels al weer terug. Veel plezier nog in Japan!

    groetjes,
    Fleur

  • 25 Maart 2008 - 12:31

    Corine:

    Waauw, dat gaat snel zeg! Ik ben ook alweer bijna thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 119052

Voorgaande reizen:

13 Mei 2009 - 13 Augustus 2009

Spanje-Utrecht op de ligfiets

31 December 2007 - 31 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: